6 MONTHS (;

<-----bodoh betul tarikh tuh ! aku buad tim 14 ,kau ckp aku buad 13 ! err~ ehh,lupe lakk ! heyp sygs ! aku ngah bahagie skang niyy  ! HAHA .entryy niyy akn buad korang rase meluat atau pape je ! so ,law taknak bace ,kau tekan [x] tuh k ! #aku daa ckp awal2 k . daa bace tjokk atas tuh ? 6 bulan ? lol .aku suci lagi k ! HAHA .6 bulan daa aku kapel nan dye ! dri 14/2/2011 - 14/8/2011 ! takdelah lame sgt ken ? hee~ tp ,bahagie kodd ! aku rase lame (; saaaaaaaaaaaayang dye dohh ! HAHA .taknak yang lain daa ! janji taknak buad dye mara daa ! hee~ #baru 6 bulan dah nak kecoh .orang daa bertahun2 takkecoh pon# hoho .wutever lha weyy .


Photobucket


 heyy sygs ! smbil paa dgr lagu tuh ken ken ,bace lha niyy ! hee~ tengs taw sebab saba denan  pangai maa selama 6 bulan kite kapel ! lagi 6 bulan jea ken nak masokk setahun .hope kite kekal lha .taknak yang lain .hee~ tengs sbb daa teman en maa balekk setiap hari ,text denan maa ,jage maa if orang kacau n tengs sbb buad maa titiskan air mata ! hee~ nanges pon sbb maa saaaaaaaaaaaayang kat paa . kene faham tuh ! maa takdapat nak bagi pape pon .just gamba kat atas tuh .lagu tuh ,paa yg pileh sndri ken ? hee~ maa tahu maa saaaaaaalu buad paa sakedd aty .maa mintakk maaf gilergiler lha ! sorry yea sygs ! hope kite kekal lhaa erkk (; saaayang paa !  


------------> Maa Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang Paa <--------------


dah ! meluat takk ? meluat ken ? kesah ape aku ! HAHA .doa en kteorg kekal taw ! HAHA .kbye (;


Tengs coz bace .suda bace ,follow lha yer (;